مزایای پروتئین تراپی مو
مزایای پروتئین تراپی مو
فوریه 1, 2022
پروتئین تراپی مو
آشنایی کامل با پروتئین تراپی مو
فوریه 9, 2022
نمایش همه

بهترین روش صافی مو

ریباندینگ

بهترین روش صافی مو

ریباندینگ، پروتئین تراپی موبرای صافی مو روش های متعدد و مختلفی موجو دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از ریباندینگ، پروتئین تراپی مو و صافی و احیاء مو اما روش های انتخاب روش مناسب بسیار تخصصی و با اهمیت است به همین جهت در این مقاله به بررسی بهترین روش صافی مو خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ

بهترین روش صافی مو

اتو مو

استفاده از اتو مو یک روش درمان صاف کردن مو نیست، اما برای مبتدیان، اتو صاف ساده ترین راه برای رام کردن موهای وز تا شامپوی بعدی است. هنگام صاف کردن موهای خود، قبل از استفاده از اتوی صاف، مطمئن شوید که کاملاً خشک شده است تا از آسیب بیشتر به موهای خود جلوگیری کنید. از آنجایی که صاف کردن مو می تواند موها را خشک و شکننده کند، مطمئن شوید که همیشه از اسپری محافظ در برابر حرارت استفاده کنید و سعی کنید در روزهایی که نیازی به صاف کننده ندارید، بدون گرما باشید.

ریباندینگ

ریباندینگ یک روش درمان شیمیایی مو است که موها را صاف، براق و براق می کند.

ریباندینگ مو شامل استفاده از یک کرم یا نرم کننده شل کننده برای شکستن ساختار طبیعی مو و سپس یک خنثی کننده برای پیوند مجدد ساختار است. ریباندینگ برای کسانی که در رام کردن موهای موج دار یا ضخیم خود مشکل دارند ایده آل است، اما زمانی که مو شروع به رشد کرد، درمان به راحتی قابل تشخیص است. همان‌قدر که ریباندینگ محبوب است، فقط می‌توان آن را هر چند وقت یک‌بار انجام داد، زیرا می‌تواند موها را بسیار شکننده و ضعیف کند. همچنین به مراقبت زیادی از مو نیاز دارد.

صافی و احیاء مو

افرادی که بر اثر عواملی مثل سوختگی موها که ناشی از استفاده مواد شیمیایی می باشد و موهای دمیج شده دارند می توانند از صافی و احیاء مو استفاده کننده و از این متد درمانی جهت ترمیم و تقویت موهایشان بهره ببرند. باید بدانید که اولین راه درمان موهای دمیج شده، کوتاه کردن آنها می باشد و راه حل دوم استفاده از روش صافی و احیاء مو است.

اگر فردی نخواهد موهای مجعدی خود را از دست دهد و موهایش به روش ریباندینگ، صاف شود کراتین احیا کننده مو را باید انتخاب کند زیرا مواد کراتینه خیلی هم قدرت صافی ندارد و در حد اینکه وز مو را بگیرید آن را لخت می کند. کاربرد صافی و احیاء مو، درمان مو، صاف کننده مو و از بین برنده وزی موهای می باشد که نتیجه آن ۷۰ درصد احیا و ۳۰ درصد صافی می باشد. اگر مو سر بعد از رنگ و مش های مکرر دچار بد فرمی و بد حالتی شود و یا اینکه حالت وز به خودش بگیرد و خشک و بی آب شود و در واقع برق مو از بین می رود که نشان دهنده این است که نیاز به صافی و احیاء مو دارند.

حتما مطالعه کنید: صافی و احیاء مو
بهترین روش صافی مو

بهترین روش صافی مو

پروتئین تراپی مو

پروتئین نقش عمده‌ای در سلامت و تقویت موهای شما ایفا می‌کند. عدم مراقبت صحیح از موها و بروز آسیب‌ بر اثر استفاده مکرر از رنگ مو، آلودگی هوا و مواردی این چنینی می‌تواند منجر به تجزیه کراتین های مو شود. در این صورت موها به دلیل کمبود پروتئین از ظاهر ناخوشایندی برخوردار می‌شود. سبک زندگی و رژیم غذایی نقش بسیار موثری در کمبود پروتئین مو دارد و حفظ یک رژیم غذایی متعادل و غنی از پروتئین، امری ضروری برای رشد و تقویت موهای شما است. بنابراین عدم مصرف پروتئین کافی می تواند باعث ریزش موهای شما شود که در این شرایط، کمک به رشد موهایتان نیاز به پروتئین تراپی دارد.

حتما مطالعه کنید: پروتئین تراپی مو 

پروتئین تراپی مو با اعمال محصولات سرشار از پروتئین به موها منجر به جذب کراتین و تقویت موهای شما می‌شود.

برای پروتئین تراپی می‌توانید از محصولات تقویتی در بازار استفاده نمایید که این شیوه در واقع با اتصال پروتئین‌های هیدرولیز شده به کوتیکول‌ مو، منجر به تقویت لایه‌های کوتیکول و ترمیم رشته‌های مو می‌شود. همچنین این متد درمان، تخلخل رشته‌های مو را از میان بر می‌دارد و مانند سدی در اطراف ساقه، از بروز آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند و به این ترتیب منجر به تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده خواهد شد.

کراتیه مو

در این مقاله به بررسی بهترین روش صافی مو پرداختیم. درمان‌های کراتینه طی چند سال گذشته به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند و دلیل خوبی هم دارند. آنها یکی از روش های ایمن تر صاف کردن مو هستند. کراتین یک پروتئین طبیعی است که قبلاً در موهای ما یافت می شود، اما از آنجایی که محتوای پروتئین با افزایش سن و رژیم غذایی نامناسب کاهش می یابد، سطح کراتین نیز کاهش می یابد. درمان کراتینه، پوششی از کراتین را به ساقه مو اضافه می کند و به آن مواد مغذی می دهد که موها را ابریشمی، صاف و صاف می کند. بعد از اینکه یک متخصص آرایشگاه محلول کراتین را روی موها اعمال کرد، از اتوی صاف 450 درجه برای چسباندن فرمول به تارهای مو استفاده می‌شود، یک سد رطوبتی ایجاد می‌کند که موخوره را کاهش می‌دهد و ظاهری براق به مو می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *