پروتئین تراپی مو
آشنایی کامل با پروتئین تراپی مو
فوریه 9, 2022
پروتئین تراپی مو
فواید پروتئین تراپی مو
مارس 20, 2022
نمایش همه

مراقبت های مو بعد از انجام ریباندینگ

ریباندینگ

مراقبت های مو بعد از انجام ریباندینگ

ریباندینگ، ریباندینگ مو: ریباندینگ، از موثرترین و بهترین روش های صافی مو است که انجام درست آن نیازمند مراجعه به کلینیک صافی مو می باشد و ضروری است که تحت نظر کارشناسان انجام بگیرد اما ماندگاری و حفظ سلامت مو بعد از انجام، بسیار با اهمیت است به همین جهت در این مقاله به بررسی مراقبت های مو بعد از انجام ریباندینگ خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ

پس از انجام فرآیند ریباندینگ مو، باید با مراقبت بیشتری از موهای خود مراقبت کنید. ریباندینگ باعث ضعیف شدن موهای شما می شود و به همین دلیل بعد از ریباندینگ با مشکلات زیادی مواجه می شود. برای آگاهی از اقدامات احتیاطی که برای محافظت از موهای خود پس از ریباندینگ مو باید انجام دهید. ریباندینگ فرآیندی است که در آن پیوندهای شیمیایی موهای شما شکسته می شود و سپس محلولی که استفاده می شود موهای شما را صاف می کند.

پیوندهای مو بطور دائمی تغییر می کند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد پس از انجام آن دچار ریزش مو و سایر مشکلات می شوند. این درمان برای موهای شما خشن است و بنابراین باید اقدامات احتیاطی زیادی را پس از آن انجام دهید.

مراقبت های مو بعد از انجام ریباندینگ

پس از انجام ریباندینگ باید با مراقبت بیشتری از موهای خود مراقبت کنید. در ادامه به معرفی برخی از مهمترین نکات خواهیم پرداخت.

از آب داغ اجتناب کنید

هرگز موهای خود را با آب داغ نشویید. حتی آب گرم برای شستشوی مو پس از ریباندینگ توصیه نمی شود.

موهای خود را حالت دهید

حالت دادن به موهای ریباند شده ضروری است. هر زمان که مجبور به بیرون رفتن از منزل هستید از نرم کننده های حالت دهنده استفاده کنید. در استفاده از نرم کننده ها تردید نکنید و آن را محدود نکنید زیرا برای داشتن موهایی سالم پس از ریباندینگ باید سخاوتمندانه از آنها استفاده کنید.

از شامپوی شفاف کننده استفاده کنید

حداقل یک بار در ماه از شامپوی شفاف کننده استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا باقیمانده شامپو و نرم کننده ای را که بطور منظم استفاده می کنید تمیز کنید.

مراقبت های مو بعد از انجام ریباندینگ

مراقبت های مو بعد از انجام ریباندینگ

از شانه دندانه پهن استفاده کنید

هنگام شانه کردن موهای خود از شانه دندانه دار استفاده کنید و از برس استفاده نکنید زیرا ممکن است به موهای شما آسیب برساند.

از بستن مو و سشوار خودداری کنید

حداقل در ماه اول موهای خود را نبندید زیرا می تواند به میزان زیادی به موهای شما آسیب برساند. این آسیب ها نیز می توانند جبران ناپذیر باشند. از استفاده از سشوار خودداری کنید. هر زمان که موها را می شویید اجازه دهید بطور طبیعی خشک شوند.

یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید

سعی کنید حداقل یک بار در روز یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید. روی میوه ها و سبزیجات تمرکز کنید و سعی کنید تا جایی که ممکن است از خوردن غذاهای ناسالم پرهیز کنید. مصرف پروتئین خود را افزایش دهید، زیرا این امر به نفع موهای شما و حفظ سلامت آن نیز می باشد.

بدون شک، ریباندینگ، موهایی فوق العاده ابریشمی و صاف به شما هدیه می دهد، درست مانند آنچه در تبلیغات می بینید. اما، در حقیقت، این امر موهای شما را شکننده می‌کند و اگر مراقبت مناسبی نداشته باشید، می‌تواند جایگزینی برای شما باقی بگذارد و موهای خود را از دست خواهید داد و این غیر قابل برگشت خواهد بود. به همین جهت ضروری است تا ریباندینگ را در کلینیک صافی مو و تحت نظر متخصصین انجام دهید تا بدون بروز هیچگونه مشکل لذت داشتن موهایی ابریشمی را تجربه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *