آموزش صافی مو

آموزش صافی مو

آموزش صافی مو: صافی مو روشی برای از بین بردن فر، موج و وزی مو است و طی آن ظاهری صاف و درخشان به موهای شما می‌بخشد. روش‌ها صافی مو می‌توانند موقت یا دائمی باشند و در آن از مواد شیمیایی، حرارت یا هر دوی آنها استفاده می‌کنند. انواع مختلفی از روش‌های صافی مو وجود دارد که برخی از متداول ترین آنها عبارتند از کراتینه مو، ریباندینگ مو و صافی و احیاء مو که انجام هرکدام مزایا، معایت و محدودیت های خود را دارد که پیش تر به بررسی آنها پرداخته ایم اما انجام خدمات صافی مو به عنوان شغل و حرفه مزایا و جذابیت های متعددی دارد که به همین جهت در ادامه به بررسی دوره های آموزش صافی مو در مرکز صافی مو لیلاشمسایی خواهیم پرداخت.

دوره های آموزشی در مرکز صافی مو لیلاشمسایی، هم بصورت حضوری و هم بصورت مجازی ارائه می شود تا تمامی هنرجویان ما از سراسر دنیا امکان شرکت در این دوره را داشته باشند. پیشتر به معرفی دوره آموزش آنلاین صافی مو، پرداخته ایم و اگر به هر دلیل امکان حضور در مجموعه را ندارید، می توانید اقدام به شرکت در این دوره نمایید.

آشنایی بیشتر با: آموزش آنلاین صافی مو

آموزش صافی مو

ارائه خدمات صافی مو به عنوان یک تخصص در زمینه خدمات سلامت و زیبایی، مزایای شغلی متعددی را برای افراد جویای کار فراهم می کند که این مزایای بیشمار باعث علاقه مندی بسیار به این رشته است که در ادامه بررسی به چهار مورد از آنها خواهیم پرداخت.

تقاضای بالا

تقاضا برای انجام خدمات صافی مو در سال های اخیر بطور پیوسته در حال افزایش است. این امر به دلیل تمایل روزافزون افراد به داشتن موهایی صاف، براق و بدون وز است. به همین دلیل، متخصصان صافی مو می توانند از فرصت های شغلی فراوانی در سالن های آرایشگاه، اسپا و حتی صورت مستقل بهره مند شوند.

درآمد بالا

تقاضای بالا برای انجام این خدمات نتیجه ای جز درآمد بالا برای متخصصین این رشته ندارد. دستمزد این متخصصان بسته به تجربه، مهارت و محل کارشان متفاوت است، اما بطور کلی میانگین حقوق آنها از سایر مشاغل بالاتر است.

تنوع شغلی

صافی مو فقط به یک روش خاص محدود نمی شود. متخصصان این حوزه می توانند روش های مختلفی مانند کراتینه مو، ریباندینگ مو و … را یاد بگیرند و خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه دهند. این تنوع به آنها کمک می کند تا از خلاقیت خود استفاده کنند و از کار خود لذت ببرند.

آموزش آنلاین صافی مو

آموزش آنلاین صافی مو

فرصت پیشرفت

با کسب تجربه و مهارت بیشتر، متخصصان صافی مو می توانند به دنبال ارتقای شغلی خود باشند. آنها می توانند علاوه بر تدریس، سالن خود را راه اندازی کنند و یا به عنوان متخصص در مراکز صافی مو مشغول بکار شوند.

موارد گفته شده تنها بخشی از مزایای این شغل هستند اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که موفقیت در این رشته نیازمند آموزش صحیح و تجربه اجرایی می باشد به همین جهت، مدرس و مرکزی که اقدام به آموزش در آن می کنید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. با توجه به اهمیت این موضوع آموزش صافی مو، در مرکز صافی مو لیلاشمسایی، توسط خانم لیلاشمسایی با بیش از 24 سال تجربه آموزش و سابقه کاری مطابق بروزترین متدهای جهانی انجام می گیرد.

طی این آموزش، هنرجویان، کلیه مهارت های لازم برای انجام صافی مو بصورت حرفه ای را بصورت تئوری و عملی می آموزند و این امکان دارند تا آموزش ها را بصورت اجرایی بر روی مدل تمرین کنند.

سرفصل های آموزشی

موارد زیر تنها بخشی از مهمترین سرفصل های دوره های آموزشی می باشد و هنرجویان طی دوره کلیه تکنیک های صافی مو، شناخت مواد، آداب ویزیت اولیه و نحوه برخورد با مشتری و … را خواهند آموخت.

ریباندینگ و مزایای آن

باورهای اشتباه درباره صافی مو

آداب اولیه شروع کار

مشاوره قبل از اجرا

شناخت مو

نحوه صحیح شستشو

شناخت انواع شامپو و شوینده ها

انواع ماساژ مو

نحوه صحیح آبکشی مو

نحوه صحیح خشک کردن مو

برندشناسی و کار با مواد

تقسیم بندی و نحوه مواد زدن

چک کردن مو

شناخت اتو موهای حرفه ای

تثبیت کننده ها

گرفتن موخوره

نگهداری بعد از صافی مو

نحوه شرکت در دوره

دوره های آموزش صافی مو مرکز صافی مو لیلاشمسایی، در دو نوع کلاس های خصوصی و ورکشاپ های آموزشی ارائه می شود که برنامه زمانی شروع و ثبت نام ورکشاپ ها از طریق اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد اما جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره درخصوص کلاس های خصوصی می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.


آیا امکان شرکت در کلاس‌ها به صورت آنلاین وجود دارد؟
بله، ما برای راحتی شما، دوره‌های آنلاین نیز برگزار می‌کنیم. می‌توانید از هر نقطه‌ای از جهان در کلاس‌های ما شرکت کنید و از آموزش‌های حرفه‌ای بهره‌مند شوید. جهت کسب اطلاعات صفحه آموزش آنلاین صافی مو را مطالعه بفرمایید.

آیا پس از اتمام دوره‌ها، پشتیبانی و راهنمایی دریافت می‌کنم؟
بله، ما تنها به آموزش شما بسنده نمی‌کنیم. پس از اتمام دوره‌ها، شما همچنان می‌توانید از پشتیبانی و مشاوره تخصصی ما بهره‌مند شوید تا در مسیر حرفه‌ای خود موفق‌تر باشید.

آیا امکان مشاوره قبل از ثبت‌نام وجود دارد؟
بله، تیم مشاوره ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه راهنمایی‌های لازم است. با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید تا بهترین دوره متناسب با نیازها و علاقه‌مندی‌های خود را انتخاب کنید.

آیا نیاز به تجربه قبلی برای شرکت در کلاس‌های شما دارم؟
نه اصلاً! دوره‌های ما برای همه سطوح مهارتی طراحی شده‌اند. چه مبتدی باشید و چه حرفه‌ای، ما به شما کمک می‌کنیم تا مهارت‌هایتان را به سطح بالاتری ارتقا دهید و به یک هنرمند زیبایی تمام‌عیار تبدیل شوید.

آیا پس از اتمام دوره‌ها، مدرک معتبر دریافت می‌کنم؟
بله، قطعاً! با شرکت در دوره‌های آموزشی ما و پس از اتمام موفقیت‌آمیز آن‌ها، مدرک معتبر و بین‌المللی دریافت خواهید کرد که شما را به یک متخصص در صنعت زیبایی تبدیل می‌کند.