آموزش صافی مو

آموزش آنلاین صافی مو ژاپنی

صافی مو، آموزش صافی مو به روش ژاپنی: استفاده از تکنیک صافی مو به روش ژاپنی، بهترین راه برای داشتن موهایی صاف و سالم است که به دلیل مزایای بسیاری که برای مراجعین دارد نه تنها در کشور ما بلکه در جهان از محبوبیت بسیاری پیدا کرده و بدیهی است که ارائه خدمات صافی مو نیز می تواند درامد بسیار بالایی داشته باشد.

معرفی دوره آموزش صافی مو

در این دوره آموزشی، مفاهیم و فنون صافی مو به روش ژاپنی با دقت و کیفیت بسیار بالایی بررسی شده است. این دوره به عنوان راهکاری مطمئن و کارآمد برای آموزش نحوه ایجاد موهایی صاف، درخشان و سالم معرفی می‌شود. از اصول پایه‌ای تا تکنیک‌های پیشرفته، شرکت کنندگان از طریق این دوره یاد می‌گیرند چگونه با استفاده از تکنیک‌های ژاپنی، موهای خود و یا مراجعین و مشتریان خود را صاف و بدون خطرات احتمالی به سبک مورد نظر خود درآورند.

محتوای این دوره شامل آشنایی ریباندینگ و مزایای آن، باورهای اشتباه درباره صافی مو، آداب اولیه شروع بکار، مشاوره قبل از اجرا، نحوه شناخت مو، نحوه صحیح شستشو، شناخت انواع شامپو و شوینده ها، انواع ماساژ، نحوه صحیح آبکشی، نحوه صحیح خشک کردن مو، برندشناسی و کار با مواد، تقسیم بندی و نحوه مواد زدن، چک کردن مو، شناخت اتو موهای حرفه ای، تثبیت کننده ها، گرفتن موخوره و نگهداری صحیح مو بعد از صافی، فرآیند اجرای روش‌های ژاپنی، نکات ایمنی و پیشنهادات مراقبتی برای حفظ سلامت و درخشندگی موها می‌باشد.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ

با توجه به تجربه و تخصص متخصصان ما، این دوره یک فرصت بی‌نظیر برای ارتقاء دانش و مهارت در زمینه صافی مو به روش ژاپنی برای همه علاقه‌مندان می باشد چرا که در طی دوره تلاش شده تا علاوه بر نکات فنی، آموزش نحوه مدیریت سالن و تعامل با مشتریان نیز که حاصل بیش از 25 سال تجربه می باشد به خوبی آموزش داده شده است.

مزایای شرکت در دوره

ممکن است برای شما سوال باشد چرا این دوره را انتخاب کنید؟ که در ادامه به معرفی برخی از مزایای شرکت در این دوره اشاره خواهیم کرد.

معرفی مدرس دوره

محتوای این دوره توسط تیم متخصص و با تجربه مرکز صافی مو، ریباندینگ، پروتئین تراپی مو و کراتینه مو لیلاشمسایی بطور 0 تا 100 طراحی شده است. مدرسان ما دارای تخصص و تجربه فراوان در این زمینه هستند و به شرکت‌کنندگان اطمینان می‌دهند که از جدیدترین تکنیک‌ها و بهترین روش‌های صافی مو بهره‌مند می‌شوند.

تدریس این دوره توسط خانم لیلاشمسایی با بیش از 25 سال تجربه در زمینه آموزش صافی و احیاء مو، انجام شده که خود ضامن کیفیت بالای این دوره می باشد.

آموزش آنلاین صافی مو

آموزش آنلاین صافی مو

آشنایی بیشتر با لیلاشمسایی

لیلا شمسایی مدیر کلینیک صافی مو است و خودش در اینباره می‌گوید: همیشه به الهام بخشی و نوآوری عقیده داشتم و دوست داشتم این رویکرد را در کار اجرا کنم. او می‌گوید که در سابقه کارش چندین تجربه ناموفق هم داشته، اما این باعث نشده که دلسرد شود و دست از تلاش بردارد. لیلا می‌گوید: در سال ۹۴ کار را در یک اتاق یک در ۲ آغاز کردم. در آن زمان ماهانه یک مشتری داشتم و الان پس از ۲ سال در کلینیک ریباندینگ مو، هر ماه ۴۰۰ مشتری دارم و این کار را در فضایی ۲۰۰ متری انجام می‌دهم و تصمیم گرفتم علم و اشتیاق خود را در اختیار کارآموزانی قرار بدهم که علاقمندند از این راه مهارت آموزی کرده و برای خود حرفه‌ای دست و پا کنند.

سوابق و تجربیات

بیش از 25 سال سابقه فعالیت تخصصی در زمینه صافی و احیاء مو

گذراندن دوره‌های تخصصی صافی مو در ایران و خارج از کشور

دریافت گواهینامه‌های معتبر از مراجع بین‌المللی

ارائه خدمات صافی مو به مشتریان متعدد

مهارت‌ها و تخصص‌ها

تسلط کامل بر روش صافی مو به روش ژاپنی

مهارت در آموزش و انتقال مفاهیم

خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات

تعهد و مسئولیت‌پذیری در قبال کار

انگیزه و هدف

اشتیاق به آموزش و انتقال دانش و تجربه به دیگران

کمک به افراد برای داشتن موهایی صاف، ابریشمی و درخشان

ارتقای سطح کیفی خدمات صافی مو در ایرانم

معرفی کامل و جزئیات دوره آموزش آنلاین صافی مو ژاپنی

با هدف دسترسی بهتر همه عزیزان به محتوا این دوره آموزشی، پکیج آموزشی بصورت آنلاین و در 19 قسمت تهیه شده بلافاصله بعد از ثبت نام در اختیار هنرجویان قرارخواهد گرفت.

موضوعات دوره آموزشی صافی مو

ریباندینگ و مزایای آن

باورهای اشتباه در صافی مو

آداب اولیه شروع کار

مشاوره قبل از اجرا

شناخت مو

نحوه صحیح شستشو مو

شناخت انواع شامپو و شوینده ها

انواع ماساژ مو

نحوه صحیح آبکشی مو

نحوه صحیح خشک کردن مو

برندشناسی و کار با مواد

تقسیم بندی و نحوه مواد زدن

چک کردن مو

شناخت اتو موهای حرفه ای

تثبیت کننده ها

گرفتن موخوره

نگهداری بعد از صافی مو

تجربیات و نظرات برخی از هنرجویان

1مژده
سلام لیلاجان، مژده هستم. پکیج ریباندینگ شما رو خریدم و تازه فرصت کردم ببینم. خیلی ازتون ممنونم، دوره بسیار عالی و کاربردی بود.

1گلناز
سلام، خواستم تشکر کنم ازتون، واقعا بهترین آپدیتی بود که شرکت کردم. خودتون ماه هستین تیمتون همه درجه 1

نحوه ثبت نام دوره

برای شرکت در دوره و ثبت نام کافی است با مشاورین مرکز صافی و احیاء مو، ریباندینگ، پروتئین تراپی مو و کراتینه مو لیلاشمسایی در واتس اپ در ارتباط باشید تا علاوه بر دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، اقدام به شرکت در دوره نمایید.