ریباندینگ
ریباندینگ بهتر است یا کراتیه؟
ژانویه 22, 2022
ریباندینگ
بهترین روتین سلامت مو
ژانویه 29, 2022
نمایش همه

فواید ریباندینگ مو

ریباندینگ

فواید ریباندینگ مو

ریباندینگ، ریباندینگ مو: یک ضرب المثل بسیار رایج وجود دارد: اگر می خواهید در زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید، از موهای خود شروع کنید! تنها چیزی که باید بگوییم این است که کلمات واقعی تر هرگز گفته نشده است. زمانی فرا می‌رسد که می‌خواهید ظاهر خود را تغییر دهید و موهای خود را به سبک افراد مشهور تغییر دهید و این زمانی است که ما شروع به بررسی گزینه های درمان مو مانند رنگ مو، پیوند مجدد مو و ریباندینگ می کنیم تا ظاهری جذاب داشته باشیم. این درمان‌های مو به شما این فرصت را می‌دهد که ظاهر موهای خود را زیبا کنید و چیزی شیک و تازه را برای تغییر امتحان کنید. این به ما یادآوری می کند که موهای براق و شیشه مانند در حال حاضر کاملاً مورد توجه هستند و در نتیجه، ریباندینگ مو پرطرفدارترین درمان مو است و در این مقاله به بررسی فواید ریباندینگ مو خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ

آیا از موهای مجعد و وز خود خسته شده اید و به تکان دادن یال صاف فکر می کنید؟ تو تنها نیستی! اگر می خواهید ظاهر خود را بدون آسیب رساندن به طول موهای خود تغییر دهید، ریباندینگ مو یک گزینه عالی است. اما اگر قرار است برای اولین بار آن را امتحان کنید، ممکن است ترسناک به نظر برسد.

سوالاتی مانند این که فرآیند چگونه است، آیا بی خطر است، آیا عوارض جانبی دارد و چقدر طول می کشد می تواند شما را آزار دهد. ما می‌خواهیم تمام آن پرسش‌ها و پرسش‌ها را یک‌بار برای همیشه کنار بگذاریم. از فرآیند به مدت، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد ریباندینگ مو قبل از انجام تعهد بدانید.

ریباندینگ مو چه می کند؟

ریباندینگ مو یک درمان شیمیایی صاف کننده مو است که با تغییر ساختار اصلی موهای شما، موهای صاف و صاف تری به شما می دهد. از گرما و مواد شیمیایی برای شکستن پیوندهای ساقه مو استفاده می‌کند و آن را صاف‌تر و براق‌تر می‌کند. همچنین به عنوان درمان صاف کردن مو شناخته می شود.

مهم نیست که چقدر موهای مجعد یا موج دار دارید، می توانید بافت موهای خود را بطور کامل بازسازی کنید و موهای صاف را از طریق این درمان مو به رخ بکشید. برخلاف درمان‌های صاف‌کننده یا کراتینه، این فرآیند از شل‌کننده‌های مو برای تغییر ساختار مو و ایجاد پیوندهای جدید استفاده می‌کند و مدت بسیار طولانی‌تری دوام می‌آورد. برای دخترانی که می‌خواهند فرهای خود را به موهای صاف‌تر تغییر دهند و موهای نافرم و وز خود را صاف‌تر و ابریشمی‌تر کنند بسیار مناسب است.

فواید ریباندینگ مو

اگر شما فردی هستید که موهای مجعد یا موج دار دارید ریباندینگ می تواند کار را برای شما بسیار آسان کند. حالت دادن به موهای صاف آسان است، قابل کنترل است و مطمئناً نگهداری کمی دارد. درهم یا وز نمی شود و در کنار هم به نظر می رسد. ریباندینگ مو می تواند به شما کمک کند تا موهای صاف مانند ابریشم بدون وز داشته باشید که در غیر این صورت هر روز ساعت ها وقت صرف می کنید. به علاوه درخشندگی خیره کننده ای به موهای شما می بخشد و موهای شما را نرم تر از همیشه می کند.

پروسه انجام ریباندینگ

فقط برای اینکه بدانید، خیلی طول می کشد، بنابراین بهتر است تمام برنامه های خود را در آن روز لغو کنید.

ابتدا موهای شما طبق معمول شامپو و حالت دهنده می شود. پس از سشوار کشیدن موهایتان یک لایه ضخیم از یک کرم شل کننده به صورت تکه تکه روی موهایتان اعمال می شود. این کار برای شکستن پیوندهای موهای شما حدود 30 تا 45 دقیقه باقی می ماند. سپس موهای شما را یکبار دیگر شسته و سشوار می کشند. لوسیون کراتینه برای صاف کردن موخوره و پیچ خوردگی موهای شما استفاده می شود. به دنبال آن از خنثی کننده برای بازسازی و تثبیت پیوند استفاده می شود. نیم ساعت دیگر روی موهایتان می ماند.

موهای شما دوباره شسته شده و دوباره سشوار می شوند. آخرین مرحله استفاده از سرم مو و صاف کردن موهای خود با استفاده از اتو صاف است.

فواید ریباندینگ مو

ماندگاری ریباندینگ

ریباندینگ مو یک درمان نیمه دائمی است و بسته به بافت مو و نحوه مراقبت از آن می تواند 6 الی 12 ماه دوام داشته باشد. با این حال، همانطور که موهای جدید با بافت اصلی رشد می‌کنند، می‌توانید برای حفظ بافت براق و ماندگاری طولانی‌تر موهای خود را لمس کنید و بسته به رشد موهایتان اقدام به ترمیم آن نمایید.

مراقبت های پس از انجام ریباندینگ

در این مقاله به بررسی فواید ریباندینگ مو پرداختیم اما یکی از مهمترین نکات مربوط به مراقبت های پس از انجام ریباندینگ می باشد که در این خصوص باید بدانید، نوازش کردن موها پس از ریباندینگ بسیار مهم است زیرا کلید رسیدن به بهترین نتایج در مراقبت از مو پس از درمان نهفته است. اول از همه، موهای خود را نشویید و حداقل سه روز از خیس شدن آن جلوگیری کنید. پیوندهای شیمیایی و محلول‌ها زمان می‌برد تا ته نشین شوند و کار کنند. در روز چهارم موهای خود را با محصولات مخصوص موی توصیه شده توسط آرایشگر بشویید. همچنین برای چند روز از استفاده از سنجاق یا کش مو در موهای خود خودداری کنید و تا چند هفته از چرب کردن موها خودداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *