ریباندینگ
بهترین روتین سلامت مو
ژانویه 29, 2022
ریباندینگ
بهترین روش صافی مو
فوریه 6, 2022
نمایش همه

مزایای پروتئین تراپی مو

مزایای پروتئین تراپی مو

مزایای پروتئین تراپی مو

ریباندینگ، پروتئین تراپی مو: همه ما می دانیم که پروتئین بخش مهمی از بهترین روتین سلامت مو است. پروتئین چیزی است که ما با ساختن ماهیچه های قوی در اعماق درون خود مرتبط می کنیم، اما آیا این قدرت را دارد که آنچه در خارج از بدن ما وجود دارد را نیز تقویت کند؟ به عنوان مثال، موی انسان فیبر پیچیده ای است که از سلول های مرده، پروتئین ها، آب، لیپیدها، رنگدانه ها و عناصر کمیاب تشکیل شده است. موهای ما در واقع عمدتاً از پروتئین – به ویژه کراتین – تشکیل شده اند، بنابراین به راحتی می توان فهمید که چرا ارائه پروتئین به موهای آسیب دیده می تواند ترمیم کننده باشد به همین جهت در این مقاله به بررسی مزایای پروتئین تراپی مو خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ

پروتئین تراپی مو می‌تواند یکی از بهترین روش های مراقبت از مو باشد. اما یک سوال مهم، اگر مو از پروتئین تشکیل شده است، چرا به درمان های پروتئین اضافی نیاز دارد؟

مو بطور طبیعی هر چه از ریشه دورتر باشد رطوبت و تغذیه خود را از دست می دهد. زمانی که ما رطوبت و تغذیه خود را از دست می دهیم، پروتئین کراتینه شده شروع به باز شدن و تجزیه می کند. استحکام، قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و پیوندهای آن ضعیف می شوند. بازسازی، حمایت و تقویت این ماتریکس پروتئین کلید سلامت مو و پوست سر است.

پروتئین تراپی مو

مزایای پروتئین تراپی مو

مزایای پروتئین تراپی مو

محافظت از مو در برابر آسیب

مواد پروتئینی مانند پروتئین هیدرولیز شده گندم یا اسیدهای آمینه ابریشم مستقیماً به فولیکول مو متصل شده و لایه کوتیکول را سفت می کند که این مانعی در اطراف فولیکول ایجاد می‌کند که از آسیب بیشتر محافظت می‌کند.

تقویت مو

پروتئین بلوک ساختمانی مو است، بنابراین جایگزینی پروتئینی که در ردیف‌های فولیکول‌های دور از ریشه از بین رفته یا آسیب دیده است به تقویت کل طول مو کمک می‌کند.

بهبود حالت ارتجاعی

موهایی که فاقد پروتئین هستند اغلب قبل از شکستن بیشتر از حد معمول کشیده می شوند. یک درمان پروتئینی به بازیابی خاصیت ارتجاعی مو کمک می کند تا به طور معمول کشیده شود و سپس به عقب برگردد.

کمک به از بین بردن شکستگی و شکافتگی انتهای مو

در بهبود استحکام و قابلیت ارتجاعی مو، درمان های پروتئینی به از بین بردن شکستگی و شکافتگی انتهای مو کمک می کند که این می تواند ظاهری را به رشد مو بدهد، زیرا درمان های پروتئینی از موهای ضعیف و شکننده جلوگیری می کند و موهای قوی تر کمتر می شکند.

حتما مطالعه کنید: پروتئین تراپی مو

تقویت ظاهر کلی مو

پروتئین ها مطمئناً بر تراکم، کشش و استحکام مو تأثیر می گذارند. علاوه بر این، آنها به از بین بردن شکستگی و شکافتن انتهای مو کمک می کنند و به مو کمک می کنند تا به قطر بالقوه خود برسند و در مجموع منجر به ظاهر بیشتر موها می شود. کارشناسان کلینک صافی مو و ریباندینگ لیلاشمسایی توافق دارند که درمان های پروتئینی برای همه انواع مو بی خطر هستند. با این حال، کسانی که موهای خشک، آسیب دیده، رنگ شده، بسیار متخلخل یا بافت دارند بیشترین سود را خواهند برد.

مزایای پروتئین تراپی مو

مزایای پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی هم درمان کلینیکی است و هم درمان خانگی اما مشاورین ما توصیه می کنند برای کمک به موهای خود، حتما به کلینیک مراجعه کنید، چرا که درمان های خانگی ممکن است صدمات بسیار متعددی برای شما به همراه داشته باشد همچنین ضروری است تا موهای خود را از نظر کمبود پروتئین که می تواند با کمبود رطوبت اشتباه گرفته شود، بررسی کنید در همین راستا می توانید به سادگی از امکان دریافت مشاوره رایگان کلینیک صافی مو لیلاشمسایی استفاده نمایید تا با اطمینان خاطر نسبت به انتخاب بهترین روش درمان همچون ریباندینگ، پروتئین تراپی مو و صافی و احیاء مو اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *