ریباندینگ
بهترین روش صافی مو
فوریه 6, 2022
ریباندینگ
مراقبت های مو بعد از انجام ریباندینگ
فوریه 16, 2022
نمایش همه

آشنایی کامل با پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی مو

آشنایی کامل با پروتئین تراپی مو

ریباندینگ، پروتئین تراپی مو: همه می خواهند موهای قوی و سالمی داشته باشند و یکی از راه های اطمینان از اینکه موهای شما در وضعیت خوبی قرار دارند، استفاده منظم از درمان های پروتئینی برای موهایتان است. پروتئین تراپی مو یک درمان سالنی است که با چندین ماده مغذی دریافت شده از پروتئین ها به تقویت سلامت موهای شما کمک می کند. هر یک از مواد مغذی نقش خاصی در سلامت موهای شما دارد. اگر قصد رنگ کردن، ریلکس کردن یا دکلره کردن موهای خود را دارید، درمان های پروتئینی مو نیز بسیار خوب هستند. اگر قبل از هر گونه درمان شیمیایی، پروتئین کافی مو داشته باشید، به تقویت مو، جلوگیری از شکستن آن و ماندگاری بیشتر رنگ کمک می کند. در این مقاله به بررسی آشنایی کامل با پروتئین تراپی مو خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی مو چیست؟

درمان‌های پروتئینی با افزودن پروتئین‌های هیدرولیز شده بطور مستقیم به فولیکول مو و سفت‌تر کردن لایه کوتیکول، برای قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر و محکم‌تر کردن موها استفاده می‌شوند. هر شکاف یا سوراخی که در کوتیکول مو پیدا شود، در حالی که از ناحیه اطراف ساقه مو محافظت می شود، پر می شود تا احتمال آسیب در آینده کاهش یابد.

چگونه بفهمیم موهایمان نیاز به پروتئین تراپی دارد؟

موهای انسان از کراتین (تا 95٪) ساخته شده است که ساختار ساقه مو را می سازد و به آن شکل و استحکام می بخشد. هنگامی که مو در معرض عناصر طبیعی مانند خورشید، باد، گرما و برخی مواد شیمیایی قرار می گیرد، این موارد باعث می شود پروتئین موجود در مو تجزیه شود. در مدت زمان طولانی، مو قدرت، قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و شروع به شکستن می کند. تنها راه برای ترمیم موها، درمان آن با پروتئین است. دانستن اینکه چه زمانی برای موهای خود نیاز به درمان پروتئینی دارید بسیار دشوار است، اما علائم خاصی وجود دارد که موهای شما به شما نشان می دهد که عبارتند از:

متخلخل شدن موها

تجربه شکسته شدن مو

کاهش ویژگی و خاصیت ارتجاعی موها

هنگام لمس موهای شما چسبناک می شود

موهای شما بدون توجه به اینکه چند بار مرطوب یا حالت داده شده باشد، همیشه احساس خشکی می کند

"<yoastmark

مزایای پروتئین تراپی مو

کاری که هر درمان پروتئینی برای مو انجام می دهد کمک به بازگشت پروتئین از دست رفته از ساقه مو است و از دیگر مزایای آن می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

نرم شدن موها و باز کردن کوتیکول به سمت بالا کمک می کند تا رطوبت بتواند به ساقه مو نفوذ کند

کاهش شکستگی مو و تقویت مو و بازیابی حالت ارتجاعی

موهای شما ضخیم تر، بلندتر و حجیم تر شده

حتما مطالعه کنید: مزایای پروتئین تراپی مو

درمان پروتئین برای موهای طبیعی انواع مختلفی از موهای طبیعی وجود دارد. اما علاوه بر پروتئین تراپی، روش های مختلفی همچون ریباندینگ و صافی و احیاء مو وجود دارد که بهترین راه برای یافتن موردی که برای شما مناسب است این است که با مشاورین کلینیک ریباندینگ و صافی مو لیلاشمسایی مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *