پروتئین تراپی مو
فواید پروتئین تراپی مو
مارس 20, 2022
کراتینه مو
کراتینه مو چیست؟
دسامبر 8, 2022
نمایش همه

ایجاد یک روتین سلامت مو مناسب

ریباندینگ

ایجاد یک روتین سلامت مو مناسب

ریباندینگ، پروتئین تراپی مو: ایجاد یک روتین سلامت مو مناسب درست مانند شروع مراقبت از پوست است. وقتی روش مناسب را پیدا کردید، به ندرت از آن منحرف خواهید شد. اما روند یافتن این روال می تواند کمی دلهره آور به نظر برسد، به خصوص زمانی که گزینه های متعددی برای افراد با همان نوع مو وجود دارد. در این مقاله به بررسی نحوه ایجاد یک روتین سلامت مو مناسب خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ

ایجاد یک روتین سلامت مو مناسب

باید بدانید که از حس موهای شما گرفته تا مدل‌هایی که ترجیح می‌دهید، همه این عناصر روتینی را که در نهایت انتخاب می‌کنید تغییر می‌دهند.

بافت یا نوع موی طبیعی شما

انواع مو معمولاً ظریف، ضخیم یا درشت هستند و در یکی از چهار دسته قرار می گیرند:

صاف
موج دار
فرفری
گره خورده

هر کدام جنبه های مثبت و منفی خود را دارند. به عنوان مثال، موهای صاف معمولاً سریعتر از موهای مجعد چرب به نظر می رسند زیرا روغن به سرعت در ساقه مو راه می یابد.

چه موهای شما دکلره شده باشد، چه رنگ شده باشد و چه از نظر شیمیایی فرآوری شده باشد روش های مختلفی برای بهبود سلامت آنها وجود دارد که از مهمترین آنها می توانیم به ریباندینگ، پروتئین تراپی مو و صافی و احیاء مو اشاره نماییم.

حتما مطالعه کنید: پروتئین تراپی مو

اگر موهای شما با رنگ، سفید کننده یا مواد شیمیایی تماس پیدا کرده است، ممکن است مجبور باشید در مورد روتین خود بیشتر فکر کنید به افرادی که موهای رنگ شده دارند توصیه می شود برای جلوگیری از محو شدن زودهنگام رنگ و خشکی آن، هر روز آن را نشویید و موهای سفید شده ممکن است به مقداری تغذیه اضافی نیاز داشته باشند.

چگونه می خواهید موهای خود را به صورت روزانه بپوشید آیا دوست دارید موهایتان را صاف کنید؟ فرش کنم؟ کاملا طبیعی بذارم؟ این نکته دیگری است که باید در نظر بگیرید، به خصوص اگر از طرفداران استفاده از ابزارهای حرارتی آسیب رسان هستید. این که آیا شما نگرانی های خاصی دارید که می خواهید به آنها رسیدگی کنید.

طبیعی است که حداقل یکی از جنبه‌های موهایتان را مشکل‌ساز ببینید، خواه موخوره، پوسته پوسته شدن پوست سر، یا تارهای خشک و آسیب‌دیده. دانستن اینکه مشکل چیست، نیمی از کار است. بقیه شامل یافتن بهترین راه حل است با این حال، هر روتین دارای چند جزء اساسی است که در مقاله بعد به بررسی و معرفی این عوامل خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *