موخوره چیست؟
موخوره چیست؟
دسامبر 16, 2023
پروتئین تراپی مو برای کودکان
پروتئین تراپی مو برای کودکان
مارس 11, 2024
نمایش همه

چه کسانی باید پروتئین تراپی مو انجام بدهند؟

پروتئین تراپی مو

چه کسانی باید پروتئین تراپی مو انجام بدهند؟

پروتئین تراپی مو، مرکز پروتئین تراپی موپروتئین تراپی مو یک روش درمانی محبوب برای موهای آسیب دیده، خشک و شکننده است. این روش با احیای ساختار مو و جایگزینی پروتئین های از دست رفته، موهایی سالم، قوی و درخشان را به شما هدیه می دهد. اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که چه کسانی باید پروتئین تراپی مو انجام بدهند؟ به همین جهت در ادامه به بررسی این سوال خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: پروتئین تراپی مو

فواید پروتئین تراپی مو

همانطور که گفتیم، پروتئین تراپی مو یک روش درمانی محبوب برای موهای آسیب دیده، خشک و شکننده است. این روش با احیای ساختار مو و جایگزینی پروتئین های از دست رفته، موهایی سالم، قوی و درخشان را به شما هدیه می دهد، برخی از فواید پروتئین تراپی مو عبارتند از:

ترمیم و احیای موهای آسیب دیده: پروتئین تراپی مو با نفوذ به ساقه مو، به ترمیم و احیای موهای آسیب دیده در اثر رنگ و دکلره، اتو مو و سشوار و سایر عوامل آسیب رسان کمک می کند.

افزایش استحکام و مقاومت مو: پروتئین تراپی مو با افزایش ضخامت تارهای مو، باعث افزایش استحکام و مقاومت مو در برابر کشش و پارگی می شود.

کاهش موخوره و شکنندگی مو: پروتئین تراپی مو با ترمیم ساقه مو، موخوره و شکنندگی مو را بطور قابل توجهی کاهش می دهد.

افزایش لطافت و درخشندگی مو: پروتئین تراپی مو با آبرسانی و تغذیه مو، باعث افزایش لطافت و درخشندگی مو می شود.

افزایش حجم و ضخامت مو: پروتئین تراپی مو با ضخیم تر شدن تارهای مو، باعث افزایش حجم و ضخامت مو می شود.

صاف و لخت شدن مو: برخی از انواع پروتئین تراپی مو مانند کراتینه و ریباندینگ، موهای فر و مجعد را صاف و لخت می کنند.

حتما مطالعه کنید: فواید پروتئین تراپی مو

علاوه بر فواید ذکر شده، پروتئین تراپی مو می تواند به درمان ریزش مو نیز کمک کند. پروتئین تراپی با تقویت ریشه مو و افزایش ضخامت تارهای مو، به کاهش ریزش مو و افزایش رشد مو کمک می کند. در نهایت، پروتئین تراپی مو یک روش درمانی مفید و موثر برای موهای آسیب دیده و شکننده است که بصورت حرفه ای تحت نظر متخصصین مرکز صافی مو لیلاشمسایی به بهترین شکل انجام می گیرد.

چه کسانی باید پروتئین تراپی مو انجام بدهند؟

چه کسانی باید پروتئین تراپی مو انجام بدهند؟

چه کسانی باید پروتئین تراپی مو انجام بدهند؟

افرادی که موهای خشک، وز و شکننده دارند

افرادی که موهای خود را زیاد رنگ و دکلره کرده اند

افرادی که از اتو مو و سشوار بطور مداوم استفاده می کنند

افرادی که خواهان موهایی صاف و لخت هستند

افرادی که موهایشان دچار موخوره شده است

افرادی که ریزش مو دارند

موارد منع انجام پروتئین تراپی مو

افرادی که دارای پوست سر حساس هستند

افرادی که زخم یا التهاب در پوست سر خود دارند

افرادی که موهایشان بطور طبیعی نازک و کم پشت است

مراقبت های بعد از پروتئین تراپی مو

همانطور که می دانید، پروتئین تراپی مو یک روش درمانی برای موهای آسیب دیده و شکننده است. این روش با احیای ساختار مو و جایگزینی پروتئین های از دست رفته، موهایی سالم، قوی و درخشان را به شما هدیه می دهد. اما برای حفظ و ماندگاری اثرات پروتئین تراپی، لازم است مراقبت های خاصی از موهای خود بعد از انجام این روش انجام دهید.

پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی مو

استفاده از شامپو و نرم کننده بدون سولفات

سولفات موجود در شامپوها و نرم کننده های معمولی می تواند به ساختار مو آسیب برساند و اثرات پروتئین تراپی را از بین ببرد. به همین دلیل، بعد از انجام پروتئین تراپی، باید از شامپو و نرم کننده بدون سولفات استفاده کنید.

عدم استفاده از اتو مو و سشوار بطور مداوم

حرارت اتو مو و سشوار می تواند به موهای شما آسیب برساند و اثرات پروتئین تراپی را از بین ببرد. به همین دلیل، سعی کنید تا حد امکان از اتو مو و سشوار استفاده نکنید.

استفاده از ماسک موی تقویتی بطور منظم

استفاده از ماسک موی تقویتی به طور منظم، به حفظ و ماندگاری اثرات پروتئین تراپی مو کمک می کند. ماسک موی تقویتی با آبرسانی و تغذیه مو، موهای شما را سالم و قوی نگه می دارد.

کوتاه کردن موخوره بطور مرتب

موخوره می تواند به ساقه مو آسیب برساند و اثرات پروتئین تراپی مو را از بین ببرد. به همین دلیل، لازم است موخوره موهای خود را بطور مرتب کوتاه کنید. علاوه بر موارد ذکر شده، در ادامه چند نکته دیگر برای مراقبت های بعد از پروتئین تراپی مو ارائه می دهیم:

از رنگ کردن موهای خود به مدت 2 تا 3 هفته بعد از پروتئین تراپی خودداری کنید.

از شستشوی موهای خود با آب داغ خودداری کنید

از گره خوردن موهای خود جلوگیری کنید

از محصولات مراقبتی مو باکیفیت استفاده کنید

با رعایت این موارد، می توانید اثرات پروتئین تراپی مو را برای مدت طولانی تری حفظ کنید و از موهای سالم، قوی و درخشان خود لذت ببرید.

سخن پایانی

پروتئین تراپی مو یک روش درمانی مفید و موثر برای موهای آسیب دیده و شکننده است. این روش می تواند به شما در داشتن موهایی سالم، قوی و درخشان کمک کند. اما قبل از انجام پروتئین تراپی مو، حتماً با یک متخصص مشورت کنید و از مناسب بودن این روش برای موهای خود اطمینان حاصل کنید. به همین جهت مشاورین مرکز پروتئین تراپی مو لیلاشمسایی، همراه شما هستند تا بهترین درمان را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *