ریباندینگ
نحوه مراقبت از موهای وز و فر
ژانویه 11, 2022
ریباندینگ
ریباندینگ بهتر است یا کراتیه؟
ژانویه 22, 2022
نمایش همه

آشنایی کامل با ریباندینگ

ریباندینگ

آشنایی کامل با ریباندینگ

ریباندینگ، کلینیک ریباندینگ لیلاشمسایی: موی شما توسط پروتئینی به نام کراتین تشکیل می شود که خود از نسخه های زیادی از اسید آمینه ای به نام سیستئین تشکیل شده است. این آمینو اسیدهای سیستئین می توانند با اسیدهای آمینه دیگر در ساقه مو پیوند برقرار کنند و چیزی به نام پیوند دی سولفید را تشکیل دهند. هر بار که یک پیوند دی سولفید تشکیل می شود، ساقه مو کمی خم می شود. بنابراین، موهایی که پیوندهای دی سولفیدی زیادی دارند، فر می‌شوند، در حالی که موهایی که پیوندهای دی سولفیدی کمی دارند، صاف می‌افتند. ریباندینگ، از بهترین روش های صافی مو است که در این مقاله قصد داریم به آشنایی کامل با ریباندینگ بپردازیم.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ

ریباندینگ مو شامل شکستن این پیوندها بین اسیدهای آمینه و بازسازی آنها برای تغییر دائمی ساختار مو است. نتیجه، موهای صاف تر و صاف تر است، که برخی افراد حفظ آن را راحت تر از فر یا موج های طبیعی می دانند.

آشنایی کامل با ریباندینگ

درمان ریباندینگ مو با استفاده از یک شل کننده شروع می شود که یک ماده شیمیایی است که پیوندهای پروتئینی ساقه مو را از بین می برد. سپس موها با استفاده از اتو صاف در دمای بالا صاف می شوند. در مرحله آخر، یک خنثی‌کننده روی موها اعمال می‌شود که پروتئین‌ها را دوباره به هم متصل می‌کند و ساختار جدیدی برای ساقه مو ایجاد می‌کند. ریباندینگ مو بسته به طول مو بین سه تا هشت ساعت طول می کشد و ریباندینگ می‌تواند موهای شما را صاف‌تر و مدیریت آن را آسان‌تر کند.

حتما مطالعه کنید: فواید ریباندینگ مو
ریباندینگ

ریباندینگ موهای کوتاه

ریباندینگ موهای کوتاه

آیا افرادی که موهای کوتاه دارند نیز می توانند ریباندینگ انجام دهند؟ پاسخ بله است.

ریباندینگ مو همچنین می تواند موهای کوتاه را صاف تر و صاف تر کند. بنابراین، اگر موهای مجعد دارید اما می‌خواهید موهایتان را با موهای کوتاه و براق بپوشید، ریباندینگ مو می‌تواند گزینه‌ای برای شما باشد. بنابراین، انجام ریباندینگ برای موهای کوتاه نیز انجام پذیر است.

نحوه مراقبت از موهای ریباندینگ شده

استفاده از شامپوی ملایم

پس از درمان ریباندینگ مو، به مدت ۷۲ ساعت از خیس شدن موها خودداری کنید. پس از سپری شدن 72 ساعت، از شامپوی ملایمی مانند شامپو مو تاپیک برای پاکسازی موهای خود استفاده کنید.

مرطوب نگه داشتن موها

ریباندینگ مو باعث خشکی و شکننده شدن تارهای مو می شود، بنابراین مرطوب کردن منظم موهای باند شده بسیار مهم است. یک نرم کننده سبک را امتحان کنید که موها را بدون سنگین کردن آبرسانی می کند.

از حرارت بالا دوری کنید

یپس از انجام ریباندینگ مو، تا زمانی که موهایتان رشد کنند، تقریباً موهای صافی دارید و نباید برای حالت دادن آن از حرارت استفاده کنید، استفاده از حرارت می‌تواند منجر به شکستگی موهای شما شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *