ریباندینگ
نحوه درمان موهای آسیب دیده
ژانویه 1, 2022
ریباندینگ
آشنایی کامل با ریباندینگ
ژانویه 12, 2022
نمایش همه

نحوه مراقبت از موهای وز و فر

ریباندینگ

نحوه مراقبت از موهای وز و فر

ریباندینگ، کلینیک صافی مو لیلاشمسایی: ریباندینگ که گاهی اوقات به نام صافی ژاپنی نیز شناخته می شود، یک روش شیمیایی است که در کلینیک ریباندینگ و صافی مو لیلاشمسایی با بهترین کیفیت انجام می شود و می تواند موهای بصورا دائمی صاف نشان دهد و درخشندگی شدیدی به موهای شما ببخشد و از راه های مقابله با موهای وز و فر می باشد اما نگهداری از این موها نیازمند مراقبت های مختلفی می باشد که در این مقاله به بررسی نحوه مراقبت از موهای وز و فر خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ

این فرآیند شامل شستن موهایتان می شود، سپس از یک متخصص می خواهد تا مواد درمانی را روی موهای خیس بمالید. برخی از متخصصین ترجیح می دهند ابتدا موها را با سشوار خشک کنند و این درمان را روی موهای خشک اعمال کنند. سپس موها را در بخش‌های کوچک اتو می‌کنند تا روی درمان مهر و موم شوند. کل این فرآیند می‌تواند چندین ساعت طول بکشد. اما ازدیگری روش های درمان موهای فر می توانیم به کراتینه اشاره نماییم که در ادامه به بررسی مزایای کراتینه خواهیم پرداخت.

مزایای کراتینه کردن مو

بدن به طور طبیعی پروتئین کراتین را تولید می کند – این همان چیزی است که مو و ناخن از آن تشکیل شده است.

کراتین موجود در این درمان ها ممکن است از پشم، پر یا شاخ گرفته شود. شامپوها و نرم‌کننده‌های خاصی حاوی کراتین هستند، اما معمولاً از درمان‌های آرایشگاهی که توسط یک متخصص انجام می‌شود، بیشترین فواید را خواهید داشت. مزایای دریافت کراتینه درمانی حرفه ای می تواند شامل موارد زیر باشد:

موهای صاف و براق

کراتین سلول‌هایی را که روی هم قرار می‌گیرند و رشته‌های مو را تشکیل می‌دهند صاف می‌کند، که به معنی موهای قابل کنترل‌تر و وز شدن کمتر است. این باعث می شود موهایی که با وز کمی خشک می شوند و ظاهری براق و سالم به آن ها می دهند. کراتین همچنین می‌تواند با چسباندن موقت موها به هم، ظاهر دو شاخه شده را کاهش دهد.

ماندگاری طولانی مدت

تا زمانی که با شستشوی مکرر موهای خود از کراتینه درمانی مراقبت می کنید (2 تا 3 بار در هفته کافی است)، کراتینه درمانی شما می تواند تا 6 ماه طول بکشد.

موهای قابل کنترل تر

درمان‌های کراتینه موها را قابل کنترل‌تر می‌کنند، به خصوص اگر موهای شما به‌خصوص وز یا ضخیم باشد. اگر دائماً موهای خود را با حرارت حالت دهید، متوجه خواهید شد که با درمان کراتینه موهای شما سریعتر خشک می شود. برخی افراد تخمین می زنند که کراتین زمان خشک شدن آنها را بیش از نصف کاهش می دهد. همچنین ممکن است موهای شما سالم‌تر و قوی‌تر شوند، زیرا می‌توانید آن‌ها را بیشتر با هوا خشک کنید و از آسیب‌های حرارتی محافظت کنید.

رشد مو

کراتین می تواند مو را تقویت و تقویت کند تا به راحتی از بین نرود. این می‌تواند باعث شود که موها سریع‌تر رشد کنند، زیرا نوک موها از هم نمی‌شکنند.

ریباندینگ

نحوه مراقبت از موهای وز و فر

عوارض انجام کراتینه

فرمالدئید

بسیاری از درمان‌های کراتینه (اما نه همه) حاوی فرمالدئید هستند که در صورت استنشاق می‌تواند خطرناک باشد. فرمالدئید چیزی است که موها را صاف تر نشان می دهد. بر اساس تحقیقات گروه کاری محیط زیست، برخی از شرکت ها در واقع سعی می کنند این واقعیت را پنهان کنند که محصول کراتینه آنها حاوی این ماده شیمیایی است.

نگهداری سخت

کمتر شستن موهای خود و اجتناب از شنا کردن ممکن است نگهداری از آن را برای برخی افراد سخت تر کند.

نوع آب روی موهای شما مهم است

شنا در آب های کلردار یا نمک (عمدتاً یک استخر یا اقیانوس) می تواند عمر درمان کراتینه شما را کوتاه کند. همچنین باید روی شامپو و نرم‌کننده‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که فاقد کلرید سدیم و سولفات هستند، زیرا هر دو می‌توانند درمان‌ها را از بین ببرند.

برای شستشو موها صبر کنید

بعد از انجام کراتینه، شما باید برای شستن موهای خود 3 تا 4 روز صبر کنید. بنابراین اگر فردی نیستید که دوست ندارید شستشو روز موهای خود را حذف کنید، ممکن است این درمان برای شما مناسب نباشد. کراتینه علاوه بر مزایای خود عوارض متعددی برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت که در این مقاله به بررسی نحوه مراقبت از موهای وز و فر پرداختیم اما در میان روش های مختلفی که برای صافی مو وجود دارد، استفاده از ریباندینگ، مناسب ترین روش درمانی است و در مقاله ریباندینپ چیست؟ به بررسی کامل و مقایسه ریباندینگ و کراتینه پرداخته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *