ریباندینگ
آشنایی کامل با ریباندینگ
ژانویه 12, 2022
ریباندینگ
فواید ریباندینگ مو
ژانویه 25, 2022
نمایش همه

ریباندینگ بهتر است یا کراتیه؟

ریباندینگ

ریباندینگ بهتر است یا کراتیه؟

ریباندینگ، ریباندینگ موبرای صافی مو روش های مختلفی وجود دارد اما از متداول ترین آنها می توانیم به کراتینه و ریباندینگ اشاره نماییم که در هرکدام مزایای خود دارند و بسیاری از همراهان از ما می پرسند که ریباندینگ بهتر است یا کراتیه؟ به همین جهت تصمصیم داریم تا در این مقاله به بررسی و مقایسه کراتینه و ریباندینگ خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ

بسیاری از افراد خواهان درخشندگی، حجم و سلامتی برای موهای خود هستند و این در حالی است که طیف گسترده ای از محصولات و تکنیک های مختلف برای صافی مو موجود وجود دارد. اما در میان تمامی این روش ها، کراتینه و ریباندینگ همچنان بهترین روش ها برای داشتن موهایی صاف و درخشان هستند. این درمان‌ها برای مدیریت موهای وز و کمک به حالت دادن هستند. با این حال، هر دوی آنها در ماهیت و تأثیرات متفاوت هستند.

حتما مطالعه کنید: نحوه مراقبت از موهای وز و فر

ریباندینگ بهتر است یا کراتیه؟

کراتینه

درمان کراتینه پروتئین طبیعی تارهای موهای شما را که در معرض ساییدگی ناشی از عوامل محیطی و سبک زندگی است، جوان می کند. کراتین یک پروتئین طبیعی است که در سلول های اپیتلیال روی سطح پوست یافت می شود. طبق تحقیقات منتشر شده توسط مجله آناتومی، کراتین مسئول رشد و ساختار مو است و حمایت و مانعی برای محافظت از موها می کند.

این پروتئین را می توان در گل هایی مانند هیبیسکوس یافت که آن را به یک ماده مهم برای درمان های خانگی نیز تبدیل می کند. در طول این متد درمان، کراتین بطور مصنوعی با استفاده از ماسک ها و محصولات موضعی روی موها زده می شود و آن را صاف و بدون وز می کند و ریشه‌های متخلخل مو کراتین را جذب می‌کنند و به بازسازی، قوی شدن و احیای مو با پروتئین کمک می‌کنند.

ریباندینگ

ریباندینگ

ریباندینگ

این درمان از نظر شیمیایی ساختار موهای شما را تغییر می دهد و آنها را براق و صاف می کند. در طول این فرآیند از گرما و مواد شیمیایی برای حالت دادن به مو استفاده می‌شود، که در آن پیوندهای طبیعی در ساقه‌های مو شکسته شده و برای تشکیل پیوندهای جدید مرتب می‌شوند. طبق تحقیقی که توسط مجله بین المللی تریکولوژی منتشر شده است، ریباندینگ ساختار سلولی طبیعی موهای شما را می شکند تا آن را بازسازی کند.

با توجه به توضیحات، ریباندینگ بهتر است یا کراتیه؟

ریباندینگ

برای بدست آوردن موهای ابریشمی و صاف، ریباندینگ بهترین گزینه ممکن است چرا که موها را آزاد می کند و به ارزش و زیبایی شما می افزاید و باعث می شود موهای شما جذاب و براق تر به نظر برسد. با این حال، جزء شیمیایی این درمان ممکن است برای موهای آسیب دیده مناسب نباشد. در حالی که مدت اجرای ریباندینگ مو بیشتر از کراتینه است، کراتینه ممکن است به عنوان یک درمان خانگی نیز استفاده شود. انتخاب روش درمانی مناسب به نوع و نیازهای موهای شما بستگی دارد به همین جهت بهتر است قبل از تصمیم گیری با مشاورین کلینیک صافی مو و ریباندینگ لیلا شمسایی مشورت نمایید.

کراتینه

این روش درمان به مدیریت موهای وز شده کمک می کند و موهایی صاف و براق را برای شما به ارمغان می آورد. از آنجایی که موها به طور طبیعی غنی از کراتین هستند، استفاده از آن به شکل یک درمان به پر کردن پروتئین های طبیعی مو کمک می کند و آنها را صاف و مدیریت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *