ریباندینگ
ایجاد یک روتین سلامت مو مناسب
آگوست 6, 2022
پروتئین تراپی مو
پروتئین تراپی مو چیست و چگونه انجام میشود؟
دسامبر 20, 2022
نمایش همه

کراتینه مو چیست؟

کراتینه مو

کراتینه مو چیست؟

ریباندینگ، پروتئین تراپی مو: کراتین، نوعی پروتئین است که به تقویت موهای شما کمک می کند و از شکستن، آسیب حرارتی و ایجاد موخوره جلوگیری می کند وجود آن برای حفظ موهای قوی و سالم بسیار مهم است به همین جهت در این مقاله به بررسی کراتینه مو خواهیم پرداخت و مزایای انجام آن را بررسی خواهیم کرد.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ مو

کراتینه مو چیست؟

کراتین یک پروتئین ساختاری است که در مو، پوست و ناخن های ما بطور طبیعی یافت می شود و درمان کراتینه، نوعی درمان نیمه‌دائمی برای صاف کردن موهای شما است که موهای وز را صاف و درخشنده می‌کنند. بنابراین باید بدانید که برخلاف ریباندینگ مو که یک روش صافی مو بصورت دائم است، یک درمان موقت است و اثرگذاری آن نیازمند ترمیم مداوم می باشد. کراتیه بر روی انواع مو به خوبی کار می‌کنند، و آن را برای افرادی که می‌خواهند موخوره را کاهش دهند، درخشش را تقویت کنند، یا سشوار کشیدن یا صاف کردن موهایشان را بطور منظم قطع کنند، توصیه میکنیم.

آیا کراتینه باعث رشد مو می شود؟

مزایای این درمان ممکن است باعث شود موهای شما سریعتر رشد کنند، اما در واقع اصلی ترین مزیت آن در مورد تقویت مو است و همه این اثرات می‌توانند به ریشه های مو کمک کنند تا طولانی‌تر و قوی‌تر به نظر برسند و همین جهت رشد مو از مزایای انجام آن نمی باشد و این نوع درمان با صاف کردن کوتیکول و مهر و موم کردن آن، کمک به جلوگیری از موخوره شدن موها را قابل کنترل‌تر می‌کند.

آیا کراتینه مو برای موهای فر مفید است؟

همانطور که پیش تر گفتیم، کراتینه بر روی اکثر موها به خوبی کار می کنند. مخصوصاً موهای مجعد، که آنها را کاملا صاف می کند و درخشندگی بیشتری به آنها می بخشد. چرا که موهای مجعد نور را کمتر از موهای صاف منعکس می‌کنند، بنابراین بعد از درمان کراتینه، درخشندگی بیشتری خواهید دید.

کراتینه مو

کراتینه مو چیست؟

آیا کراتینه مو بر روی موهای رنگ شده انجام پذیر است؟

یکی از مهمترین مزایای انجام کراتینه مو این است که موهای تازه رنگ شده را شاداب نگه می دارد. اما انجام آن بر روی موهای رنگ شده بستگی به نوع و ساختار مو دارد به همین جهت ضروری است تا قبل از انجام آن از مشاورین کلینیک صافی مو و ریباندینگ لیلاشمسایی کمک بگیرید اما در اکثر مواقع کراتینه باعث می شود تا رنگ مو ماندگاری بیشتری داشته باشد و روشن تر به نظر برسد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی و معرفی کراتینه مو پرداختیم و برخی از مهمترین مزایای انجام آن را بررسی کردیم و گفتیم انجام آن بر همه نوع مو انجام پذیر است و باعث می شود تا رنگ مو نیز ماندگاری بیشتری داشته باشد و موهای شفاف تری داشته باشید. این نوع درمان، یک درمان موقتی است و جهت حفظ ماندگاری آن ضروری است تا در دوره های زمانی منظم اقدام به ترمیم آن نمایید. از دیگر خدمات مرکز صافی مو لیلاشمسایی می توانیم به ریباندینگ مو، پروتئین تراپی مو و صافی و احیاء مو اشاره نماییم که انتخاب آنها نیازمند معاینه و بررسی ساختار و شرایط موهای می باشد که به همین جهت مشاورین کلینیک لیلاشمسایی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند و در مقاله های آتی به بررسی بیشتر و کامل تر کراتینه مو خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *